فروشگاه ساز    ساخت فروشگاه     خرید     طراحی لوگو



خرید پستی
قیمت این محصول: 179,000 تومان

هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان

قابلیت نگهداری گوشی موبایل به صورت افقی و عمودی

امکان اتصال به داشبورد، آینه خودرو، آفتاب گیر و …

تنظیم زاویه پایه نگهدارنده تا 180 درجه


قیمت : 179000 تومان



این روزها گوشی همراه به یار و یاور همیشگی برای آدم‌ها تبدیل شده است. این وسیله می‌تواند ابزاری برای کار، تحصیل، آموزش و تفریح باشد. اغلب افراد به صورت دائم از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. مثلا هنگام رانندگی. در چنین شرایطی، در دست گرفتن تلفن همراه خطرناک است و بهتر است آن را در جایی ثابت و جلوی چشم قرار داد. این موضوع در شرایط دیگر نیز صادق است. مثل زمانی که شما برای انجام کارهای خود به هر دو دست نیاز دارید و در عین حال باید از تلفن همراه نیز روبه‌روی‌تان باشد. هولدر و نگهدارنده‌ی موبایل به همین منظور ابداع شده‌اند و متناسب با هر فضا، مدل‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.
هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.
هولدر موبایل با قابلیت چرخش 360 درجه ای مخصوص ماشین بسیار شیک و کاربردی جهت نصب چند منظوره گیره مستحکم و بدون اسیب جهت نصب موبایل جنس محصول: محصولی با کیفیت بالا ساخته شده توسط پلاستیک ABS مقاوم میباشد طراحی مناسب و اصولی: پد سیلیکونی ضخیم زیر گیره ها و اسفنج های نگهدارنده برای محافظت کردن از تلفن همراه شما ساخته شده است. جهت نصب: هولدر نگهدارنده موبایل گیره ای روی داشبورد 360 درجه را میتوانید هرجایی نصب کنید مثل:  روی اینه وسط – روی داشبورد – میز کار و یا افتابگیر ماشین این هولدر به دلیل نداشتن چسب و یا اتصال دهنده های پمپی به راحتی و به تعداد دفعات نامحدود قابلیت تغییر مکان نصب را دارد قابلیت منحصر بفرد: هولدر از گیره های قدرتمندی ساخته شده پس نگران افتادن یا اسیب دیدن موبایل خود نباشید [استفاده آسان] برای نصب روی داشبورد، آینه عقب و آفتابگیر ماشین شما عالی است. دهانه نگهدارنده موبایل این هولدر، نگهداری مطمئن از موبایل شما در حین رانندگی های درون شهری و بیرون شهری که نگرانی افتادن موبایل را بطور کل از بین میبرد و علاوه بر این با طراحی عالی و داشتن پد و محافظ از اسیب زدن رساندن به سطح بدنه موبایل را ندارد. توانایی چرخش 360 درجه: می توانید تلفن خود را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید، با هر زاویه ای که برای استفاده از نقشه های GPS راحت تر است طراحی عملکرد یک دست به شما امکان می دهد هنگام رانندگی دست خود را آزاد کنید.


قیمت : 179000 تومان



ویژگی های هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان:
-قابلیت نگهداری گوشی موبایل به صورت افقی و عمودی
- امکان اتصال به داشبورد، آینه خودرو، آفتاب گیر و …
- تنظیم زاویه پایه نگهدارنده تا 180 درجه
- امکان تنظیم آسان زاویه با یک دست
- چرخش 360 درجه سری هولدر
- ساخته شده از پلاستیک ABS
- دارای پایه ضد لغزش



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 179000 تومان

خرید پستی
قیمت : 79000 تومان