فروشگاه ساز    ساخت فروشگاه     خرید     طراحی لوگو



خرید پستی
قیمت این محصول: 219,000 تومان

ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager

چندین نوع حالت قابل استفاده از جمله ماساژ، ویبره، گردشی و...

19 درجه قدرت قابل تنظیم

مناسب واریس، خارپاشنه ، رفع خستگی، مناسب دیبابتی ها، گردش خون، تسکین استرس و…


قیمت : 219000 تومان



ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد. این ماساژور تاشو بسیار سبک و قابل حمل می باشد. باتری آن با کابل USB که بهمراه پد تقدیم شما میشود شارژ میشود. این پد که از جنس پد یوگاست به راحتی با دستمالی نم دار و به راحتی قابل تمیز شدن است. با کمک این پد بی صدا به آرامشی بی نظیر در کف پای خود خواهید رسید. چرا که این پد از کف پا با به گردش در آوردن خون در رگها و به حرکت در آوردن عصب ها پای شما را تا قسمت ران ها ماساژ خواهد داد. ماهیچه های خواب رفته و ضعیف را قوت میبخشد.برای برآوردن نیازهای مختلف ماساژ، تکنیک‌های شبیه‌سازی هوشمند ماساژ مصنوعی با توجه به ترجیحات شخصی و استرس فیزیکی، می‌توانند آزادانه از درجات شدت مختلف و حالت های مختلف به دلخواه انتخاب و تنظیم کنید.برعکس برخی ماساژور سنتی پا که وزن سنگینی دارند، این محصول فقط یک پد نرم و راحت برای پا است. سبک و تاشو با امکان حمل آسان در هر مکانی است. این ماساژور پا از مواد نرم مناسب یوگا و سطح چرمی ساخته شده است و با استفاده از حوله مرطوب قابل خشک شدن است. کاملا بی صدا است می توانید هنگام تماشای تلویزیون، مطالعه، کار در دفتر یا استراحت از آن استفاده کنید.با تکنولوژی EMS،گردش خون را در پاها و ساق پا بهبود می بخشد.بر خلاف ماساژورهای معمولی پا، ماساژور پا EMS بسیار ملایم است و برای انواع پوست مناسب است.این دستگاه برای افرادی که به باشگاه می روند، افرادی که مسافت های طولانی را طی می کنند، افرادی که اغلب دوچرخه سواری می کنند، می رقصند، از کوه ها بالا می روند و افرادی که دوست دارند کفش پاشنه بلند بپوشند، مناسب می باشد. همچنین برای مسافران، افراد میانسال و سالخورده، افرادی که دارای شغل اداری هستند مناسب است. ماساژ منظم پا به شما کمک می کند تا با خستگی های روزانه خود مقابله کنید. این دستگاه پاهای شما را در یک روز پر کار آرام کرده و خستگی انباشته را از بین می برد. ماساژور الکتریکی پا با ورود پالس ها به زیر غشاء پوستی خطوط عصبی را تحریک می کنند تا به طور خودکار با هم تعامل کنند و آرامش را به پا های شما بازگرداند.

نحوه استفاده ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager:
ابتدا کنترل دستگاه را به دکمه ی بالایی پد وصل کرده. پد را بر روی زمین قرار دهید و خودتان بر روی مبل یا صندلی بنشینید. و کف پای خود را در محل قرار گیری پا مانند شکل طراحی شده بر روی پد قرار دهید. هرگز سر پا از ماساژور استفاده نکنید. سپس  دکمه + را زده تا پد روشن شود.سپس دکمه M را زده تا حالت ویبره مورد نیاز خود را از بین 8 حالت ویبره تعیین کنید. سپس شدت کم و زیاد کردن ویبره(19 درجه) را با فشردن دکمه + و – انتخاب کرده و در آخر برای خاموش کردن پد دکمه – را زده و دستگاه را خاموش کنید. اگر از دستگاه بیش از 15 دقیقه استفاده کنید. دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد. این دستگاه قابل شارژ است. برای بهره وری بهتر از دستگاه حتما این ماساژور را برای شارژ اولیه به مدت 2 ساعت به شارژ بزنید.


قیمت : 219000 تومان



ویژگی های ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager :
- مناسب واریس، خارپاشنه ، رفع خستگی، گردش خون و...
- بهبود سرعت گردش خون موضعی بدن
- استفاده روزانه: حداکثر 1 ساعت
- دارای 8 حالت ماساژ مختلف
- دارای 19 درجه شدت ماساژ
- دارای صحفه نمایشگر
- نوع ماساژ: الکتریکی
- قابلیت شارژ با USB



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 219000 تومان

خرید پستی
قیمت : 149000 تومان
قیمت : 139000 تومان
قیمت : 89000 تومان