فروشگاه ساز    ساخت فروشگاه     خرید     طراحی لوگو



خرید پستی
قیمت این محصول: 229,000 تومان

ست ساعت مچی JAPON GOLD

طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

جنس بند : چرم صنعتی

رنگ بند: مشکی و قهوه ای


قیمت : 229000 تومان


ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند. اینکه چه سبکی را انتخاب می کنید در ظاهر ساعت شما پیدا می شود; کلاسیک، فشن، اسپرت و یا ...؟ حتی میتوان گفت ساعت ها بهترین یادآورنده برای خاطرات شما هستند، که در هر لحظه همراهیتان می کنند. ساعت مچی ست برای شما و شخصی که دوستش دارید، یک هدیه ماندگار است. همیشه در خرید ساعت مچی ست این نکته وجود دارد که طراحی ساعت زنانه با ظرافت و ساعت مردانه با ویژگی های بیشتر مطابق سبک سلیقه آقایان همراه است.
ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی JAPON GOLD بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی JAPON GOLD  بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


قیمت : 229000 تومان



ویژگی های ست ساعت مچی JAPON GOLD :
- طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
- رنگ بنــدی فریم: طـلایی و نقره ای
- قطر صفحه مردانه : 40 میلی متر
- قطر صفحه زنانه : 30 میلی متر
- رنگ بند: مشکی و قهوه ای
- جـنس بـند : چـرم صنـعتی
- رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 229000 تومان

خرید پستی
قیمت : 149000 تومان
قیمت : 199000 تومان
قیمت : 139000 تومان
قیمت : 279000 تومان
قیمت : 199000 تومان